Saturday, October 3, 2009

Hari Yang Membosankan

hurmm......B + O + S + A + N =BOSAN.....nak tau kenape?3 hari mc sebab sakit mata.kena kuarantin dalan rumah.uwaaaaa.....uhuk..uhuk....Tapi yang lawaknye boleh bergaya dalam rumah sepanjang masa ngan cermin mata hitam.hikhikhik.....Sampaikan pergi pasar pagi pun pakai cermin mata hitam dah macam mak datin. Nak dijadikan cerita hari penyakit berjangkit nie datangnya daripada anak muridku sendiri....

Kronologi tragedi sakit mata:-

Hari selasa: Anak muridku Mohd Nazrie
Hari Rabu: Noorhana dan Saya sendiri
Hari Khamis: Afif Syamim dan Zaidi
Hari Jumaat: Rizwan dan Safuan

Yang lawaknya hari Rabu yang saya kena tue pergilah klinik bawa anak murid sekali. Sampai je kat kaunter kat klinik kesihatan tue attendan tu tanya lah "anak sakit apa"....maklumlah kaunter tue tinggi jadi dia tak nampaklah saya ni pakai name tag....saya pun bagitau lah "saya dan anak murid saya nie kena sakit mata"....tau pe attendan tue cakap...."haaaaa eloklah cikgu dan anak murid sama-sama kena sakit mata...."

Begitulah kronologi sakit mata di kelas Pendidikan Khas Integrasi di Sek. Kebangsaan Tanjong Piandang....Minggu depan tak taulah sapa yang nak kena pulak.....wait and see....tapi harap-harap semua dalam keadaan sihat walafiat....cukup-cukuplah 7 orang yang kena....kalo semua kena kang tutup lak kelas nanti.....

No comments:

Post a Comment